b_last_error = 1495008833; ?> 2011/05/08 XVI Medio Maratón Internacional de Albacete
Corredor de fondo
Diciembre 08, 2019, 15:01:04 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias:

Inicio   Ayuda Buscar Calendario Ingresar Registrarse  
Para el Organizador
Páginas: 1 [2]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: 2011/05/08 XVI Medio Maratón Internacional de Albacete  (Leído 9990 veces)
Toni VLC
Vivo en los foros
Desconectado Desconectado

« Respuesta #20 : Mayo 07, 2011, 10:29:56 »

Carregant el cotxe cap Albacete. Sembla que demà farà sol i podrem disfrutar d'una carrereta xula.
Ja hem deixat darrera els entrenes i les queixes i anem amb la millor il·lusió.

Sort a tots els que ens enfilem a terres manxegues i també als que este cap de setmana corregueu per la terreta.

Treballar, persistir, esperar
Andreu.
Vivo en los foros

« Respuesta #21 : Mayo 07, 2011, 11:16:21 »

Carregant el cotxe cap Albacete. Sembla que demà farà sol i podrem disfrutar d'una carrereta xula.
Ja hem deixat darrera els entrenes i les queixes i anem amb la millor il·lusió.

Sort a tots els que ens enfilem a terres manxegues i també als que este cap de setmana corregueu per la terreta.

Que et vaja be company,jo també vaig a fer lo que bonament puga,je... Grin

Andréu.
Emiliodeltrio
Forero Habitual

« Respuesta #22 : Mayo 08, 2011, 23:11:28 »

Ya estamos de vuelta pues he ido con mi amigo Toni.Muy buena media,buen solecito y mejor temperatura, agua a punta pala para todos y todo bien organizado con un pero a la hora de retirar el dorsal:todo al mogollón.1h57m tiempo real para ser la 11 media maraton del año no me puedo quejar.
Amunt! y salud para todos
Toni VLC
Vivo en los foros

« Respuesta #23 : Mayo 08, 2011, 23:19:12 »

Magnífic dia per a córrer a Albacete, tot el contrari que el dia d'abans: gens d'aire, solet i una fresqueta que s'graïa en els primers kms.

La carrera està catalogada per la Federació d'Atletisme com la millor de tot l'Estat (sense comptar maratons) i al meu parèixer és una magnífica carrera. El millor és que l'organització no vol morir d'èxit i enguany ha inscrit a 3.000 corredors, suficients per al tamany de la ciutat. Molts esportits d'èlit també.

Bossa del corredor completa: bossa deportiva, samarreta tècnica de màniga llarga (recordem que la tardor i l'hivern manxec no és el valencià), navalla amb segell de qualitat, calcetins, descompte de 10 euros al Corte Inglés d'allí...

Avituallaments: Una barbaritat, cada 3'5 km i al finalitzar aigua de 1'5l., barreta energètica, xocolatines, Aquarius, cervessa, tallà fresqueta de meló d'alger, gallons de taronges, massatges... Rebrem per correu el DVD de la carrera, que es trasmitia per una tele local.

La meua carrera. Després del debut a València (1h'52m) i de buscar alguna coseta més a Benifaió (1h47m, gràcies a Kike, San ti i JaviPalTor) afrontava la meua tercera mitja amb un objectiu exigent: baixar de 1h45m. Per tant, dubtes i excuses imaginàries em voltaven pel cap des de bon matí. Però, m'he dit: Toni, t'has entrenat, no has parat, ara cal patir i vore qué passa.

Com l'objectiu el tinc clar busque al pràctic del globus d'1h45m, em pose prop d'ell i ale, a eixir. Som molts i tardem en passar per l'arc vora mig minut, si no més. El primer km es fa lentet per l'aglomeració i a partir d'ahí kms amb ànsia. Em note un doloret al quadriceps dret (però no sé si és real o imaginari) i m'entra una pixera brutal. Mentre el práctic que vol acabar amb 1h45m comença a pegar tirons, vol llevar-se al principi la rèmora i això "castiga" al grupet que el seguim. En el 7'5 no puc més i m'arrime a un carreró a fer la parada tècnica. En eixe moment, el pràctic ja anava a 5m/km i li podia mantenir el ritme. Però, la pixera es fa llarga i perd més de 30 segons.

Ja he dit que he eixit una mica ansiós i accelere per no perdre'l i recupere en un km el temps perdut. Mal i errada. Devia haver anat poc a poc retallant, total quedaven més de 12km encara.

Com conec Albacete, aprofite per regular un miqueta i agafar un ritme còmode però amb l'objectiu sense modificar. He d'arribar en 1h45m. A partir de la primera volta (són dos voltes a un recorregut pràcticament pla), els kms no se me fan pesats, tot i que el pràctic va uns 50m. per davant, però sense escapar-se. Vaig bé i comence a disfrutar de la carrera.

En això, cap al 15k veig un atleta amb la samarreta negra de Carcaixent i li dic: "Andreu, eres Andreu del foro?". Efectivament, ell em reconeix i xarrem una miqueta. Està fort, em pregunta qué pense fer i li dic que "aguantar al de la bufa verda". Anem junts una miqueta més i veig com s'avança i supera al pràctic. Encantat de conèixer-te Andreu, a vore si coincidim per ahí.

A tot açò, ens hem enfilat cap al passeig de la Fira (en setembre instal·len una Fira espectacular que cal visitar) i eixe camí me'l conec bé. Arribem al carrer del Parc on està la meta i que hem de fer la meitat, però abans hi ha una de les poques pujadetes d'Albacete, vora l'Església dels Filipenses, aprete i recorde que la meta acaba amb una lleugera baixadeta.

Així és, veig com entra el de la bufa verda mentre l'speaker diu que ha clavat 1h45m, jo mire el meu rellotge i veig que jo encara vaig per 1h44m. Clar, recorde, ell entra en temps real, continue apretant mentre veig com en el cronòmetre van caiguent els segons, passe content per meta i pare el meu rellotge.

Temps oficial: 1h45m28s. Temps real: 1h44m47s. Objectiu aconseguit Grin

El final lo millor: besos per al campió de la meua dona i el menut em pregunta si he guanyat (pobret!). Li dic que ha guanyat un negret molt bo, però a ell li dona igual, m'abraça i jo amb això sóc el corredor més feliç del món.

Enhorabona a tots els que heu corregut esta setmana, especialment, a Samarut que he vist que ha fet una carrera espectacular a Sagunt.
« Última modificación: Mayo 08, 2011, 23:38:42 por Toni VLC » En línea

silverbat
Vivo en los foros

ESPAITRIATLÓ PICASSENT

« Respuesta #24 : Mayo 09, 2011, 00:08:13 »

Oeoeoeoeoeoeoe... Objetivo cumplido: tiempo oficial 1h40'27'', tiempo real 1h39´'57''. Por 3 segundos ya soy sub 1h40'. Sin duda el entrenamiento del último mes ha dado su fruto. He conseguido mejorar mi MMP en más de 3 minutos.

La carrera en una palabra:excelente. Es una verdadera maravilla. Ya lo ha descrito muy bien Toni VLC. Avituallamiento perfecto cada 3 km, gran parte del recorrido vallado, muchísimo público en todo el recorrido, que aumentaba según avanzaba la soleada mañana, en la que arráncabamos a correr a poco más de 10º de temperatura, perfectos para correr. Infinidad de obsequios al recoger el dorsal y al acabar la carrera. No sé que más añadir. Esta pasa a ser una de las fijas en mi calendario particular. Sin duda la mejor media de las 9 que he corrido.

¿Que por qué corro? Aún no lo sé...pero sigo corriendo en busca de respuestas
Manolo
http://loslobosdelaruta.blogspot.com/
Andreu.
Vivo en los foros

« Respuesta #25 : Mayo 09, 2011, 00:33:02 »

Magnífic dia per a córrer a Albacete, tot el contrari que el dia d'abans: gens d'aire, solet i una fresqueta que s'graïa en els primers kms.

La carrera està catalogada per la Federació d'Atletisme com la millor de tot l'Estat (sense comptar maratons) i al meu parèixer és una magnífica carrera. El millor és que l'organització no vol morir d'èxit i enguany ha inscrit a 3.000 corredors, suficients per al tamany de la ciutat. Molts esportits d'èlit també.

Bossa del corredor completa: bossa deportiva, samarreta tècnica de màniga llarga (recordem que la tardor i l'hivern manxec no és el valencià), navalla amb segell de qualitat, calcetins, descompte de 10 euros al Corte Inglés d'allí...

Avituallaments: Una barbaritat, cada 3'5 km i al finalitzar aigua de 1'5l., barreta energètica, xocolatines, Aquarius, cervessa, tallà fresqueta de meló d'alger, gallons de taronges, massatges... Rebrem per correu el DVD de la carrera, que es trasmitia per una tele local.

La meua carrera. Després del debut a València (1h'52m) i de buscar alguna coseta més a Benifaió (1h47m, gràcies a Kike, San ti i JaviPalTor) afrontava la meua tercera mitja amb un objectiu exigent: baixar de 1h45m. Per tant, dubtes i excuses imaginàries em voltaven pel cap des de bon matí. Però, m'he dit: Toni, t'has entrenat, no has parat, ara cal patir i vore qué passa.

Com l'objectiu el tinc clar busque al pràctic del globus d'1h45m, em pose prop d'ell i ale, a eixir. Som molts i tardem en passar per l'arc vora mig minut, si no més. El primer km es fa lentet per l'aglomeració i a partir d'ahí kms amb ànsia. Em note un doloret al quadriceps dret (però no sé si és real o imaginari) i m'entra una pixera brutal. Mentre el práctic que vol acabar amb 1h45m comença a pegar tirons, vol llevar-se al principi la rèmora i això "castiga" al grupet que el seguim. En el 7'5 no puc més i m'arrime a un carreró a fer la parada tècnica. En eixe moment, el pràctic ja anava a 5m/km i li podia mantenir el ritme. Però, la pixera es fa llarga i perd més de 30 segons.

Ja he dit que he eixit una mica ansiós i accelere per no perdre'l i recupere en un km el temps perdut. Mal i errada. Devia haver anat poc a poc retallant, total quedaven més de 12km encara.

Com conec Albacete, aprofite per regular un miqueta i agafar un ritme còmode però amb l'objectiu sense modificar. He d'arribar en 1h45m. A partir de la primera volta (són dos voltes a un recorregut pràcticament pla), els kms no se me fan pesats, tot i que el pràctic va uns 50m. per davant, però sense escapar-se. Vaig bé i comence a disfrutar de la carrera.

En això, cap al 15k veig un atleta amb la samarreta negra de Carcaixent i li dic: "Andreu, eres Andreu del foro?". Efectivament, ell em reconeix i xarrem una miqueta. Està fort, em pregunta qué pense fer i li dic que "aguantar al de la bufa verda". Anem junts una miqueta més i veig com s'avança i supera al pràctic. Encantat de conèixer-te Andreu, a vore si coincidim per ahí.

A tot açò, ens hem enfilat cap al passeig de la Fira (en setembre instal·len una Fira espectacular que cal visitar) i eixe camí me'l conec bé. Arribem al carrer del Parc on està la meta i que hem de fer la meitat, però abans hi ha una de les poques pujadetes d'Albacete, vora l'Església dels Filipenses, aprete i recorde que la meta acaba amb una lleugera baixadeta.

Així és, veig com entra el de la bufa verda mentre l'speaker diu que ha clavat 1h45m, jo mire el meu rellotge i veig que jo encara vaig per 1h44m. Clar, recorde, ell entra en temps real, continue apretant mentre veig com en el cronòmetre van caiguent els segons, passe content per meta i pare el meu rellotge.

Temps oficial: 1h45m28s. Temps real: 1h44m47s. Objectiu aconseguit Grin

El final lo millor: besos per al campió de la meua dona i el menut em pregunta si he guanyat (pobret!). Li dic que ha guanyat un negret molt bo, però a ell li dona igual, m'abraça i jo amb això sóc el corredor més feliç del món.

Enhorabona a tots els que heu corregut esta setmana, especialment, a Samarut que he vist que ha fet una carrera espectacular a Sagunt.

Toni enhorabona! ha estat un plaer conèixer-te i fer la xarraeta amb tu,quan ens vegem altra vegada em saludes de nou,perquè jo sóc molt despistat i segur que pase de llarg i no m'agradaria.
PD. Toni critique un poc lo de les talles de la samarreta,ja t'ho he comentat en la carrera,però res tot molt bé,m'ha agradat el circuit a més no volguera quedar malament amb la ciutat de la teua dona,je,je..au aci tens la crònica de la Mitja del meu bloc. http://andreups.blogspot.com/

Un saludet. Wink

Andréu.
JaviPalTor
Don't Tell Me What I Can't Do!
C.D. ES POSIBLE
Vivo en los foros
*

El mundo es un gran lugar para correr...

« Respuesta #26 : Mayo 09, 2011, 13:30:47 »

Ole ese Toni sub1:45!!! Enhorabuena campeón!!! Ya me tienes ahí... Grin
Toni VLC
Vivo en los foros

« Respuesta #27 : Mayo 09, 2011, 14:57:03 »

Je, je... Pues no me quedan km para cogerte   Tongue
Por cierto, puede ser que tu primer sub1:45 lo lograras en Albacete?

rgarijo
Vivo en los foros

EPPURE SONO IO

« Respuesta #28 : Mayo 09, 2011, 16:28:19 »

Si quereis conseguir que no entre al foro, lo estais consiguiendo!! no entiendo el valenciano escrito!! solo pido un poco de respeto!! pero ante todo gracias!!
silverbat
Vivo en los foros

ESPAITRIATLÓ PICASSENT

« Respuesta #29 : Mayo 09, 2011, 16:36:12 »

Roberto, vaya tiempazo hiciste, acabo de verlo en la clasificación. 1h19' y el puesto 91 de la general. Enhorabuena

Manolo
rgarijo
Vivo en los foros

EPPURE SONO IO

« Respuesta #30 : Mayo 09, 2011, 16:51:42 »

Pues no veas el mosqueo que llevo!! iba  abuscar la 1h y 16min , todo iba bien excepto los kms, o mi garmin se iba, lo cual le paso a varios compañeros. Asi que ahora a massamagrell a constrartar!! a mi el garmin me contó 21,520. y me salió una media de 3:39. pero en carrera se fue a 1:18 ya que cuentan desde que dan el pistoletazo, pero no cuando pasas por la alfombrilla. Ese es de los pocos peros, bueno eso y elreparto de dorsales, para ser la mejor media de españa en esos fallaron.
silverbat
Vivo en los foros

ESPAITRIATLÓ PICASSENT

« Respuesta #31 : Mayo 09, 2011, 17:01:32 »

Respecto a mi garmin también se iban algo los puntos kilométricos, pero no más de lo habitual. A mi me marcó 21,350 m

En la clasificación puedes ver tanto el tiempo oficial como el real. A mí personalmente el que me importa es el real.

Manolo
Toni VLC
Vivo en los foros

« Respuesta #32 : Mayo 09, 2011, 17:32:29 »

Hola Rgarijo, me descubro ante tu carrera; aunque puedas haberte quedado fuera de tu objetivo, no deja de ser un tiempo admirable. Enhorabuena, porque es debe ser brutal quedar entre los 100 primeros en una carrera como esta. ¡Chapaeu! Y suerte para Massamagrell.

Al ser una carrera homologada entiendo que está bien medida y el desvío de los GPS se debe a que no son "exactos" del todo (creo que una vez Xavi espuso a qué se debía).

El tema de los dorsales, la verdad es que yo no lo viví. Lo recogí el sábado por la mañana en El Corte Inglés y ahí iba todo muy bien, con posibilidad de cambiar la camiseta, etc.

El valenciano en el foro
Roberto, sobre el tema del valenciano me gustaría poder comentar una cosa, ya que yo soy de los que lo suelo usar en este foro. Ante todo, por favor, no me gustaría que nadie se sintiera excluido, tanto los valencianos como los que no lo son. Tampoco siento que cuando uso mi lengua materna -cooficial en Valencia- falto el respeto. Todo lo contrario.

Sé que estamos en un foro global (recoge carreras de todo el mundo, de hecho, no solo españolas) y soy consciente que si en alguna ocasión escribo en valenciano puede haber usuarios que no lo entiendan. Sobre todo lo uso en alguna crónica en la que quiero expresartal y como he sentido la carrera y también en algún que otro pequeño comentario.

A mí mismo me produce cierta desazón el tema porque, como decía antes, no me gustaría que nadie quedara excluido por ello. Al final, cuando lo hago pienso que de esa forma mi lengua, aunque solo tenga 8 millones de hablantes- puede tener cabida en foros especializados como este u otros. Es una especie de homenaje, de decir "estamos aquí", como cuando en una carrera los primeros doblan a los últimos y esa cierta molestia que producen a los que van en cabeza vale la pena porque podemos decir: "no se ha excluido a nadie, todos han podido participar".

Por favor, Roberto, no dejes el foro por ese motivo y te reitero mis felicitaciones.

samarut
Vivo en los foros

« Respuesta #33 : Mayo 09, 2011, 18:12:29 »

Pues para Roberto  y para Toni mi más cordial enhorabuena,  Roberto quedar de los 100 primeros en Albacete está fenomenal, ni lo pienses, un éxito.
Toni, te felicito por esa crónica, ¡y con esa lengua! ( y con esa pluma, ya es una canción del maestro Sabina) Cheesy, ya me gustaria a mi poder escribir en valenciano, por cierto en el Puerto de Sagunto me encontre muy bien, pero  a la media maratón,  fué reducida en  unos 900 metros aproximadamente, porque una zona de la carrera quedó inundada por la tromba de agua que cayó dos horas antes. Cry, saludos a todos.

Samarut
Maratón Valencia 2011, 2012, 2013.
Maratón de Madrid 2012
Andreu.
Vivo en los foros

« Respuesta #34 : Mayo 09, 2011, 20:44:33 »

Buenas tardes y enhorabuena a todos por la carrera.En el tema del valenciano,la verdad es que para mi es un placer leer a Toni y responderlo en valenciano,yo también lo uso en mis crónicas de mi blog,que por cierto tiene traductor,je,je y cuando me dirijo a alguien que previamente ha a escrito en valenciano (si le memoria no me falla)..faltaría más. Entiendo perfectamente a Toni y respeto las dos lenguas,claro,saludos compañeros. Wink

Andréu.
rgarijo
Vivo en los foros

EPPURE SONO IO

« Respuesta #35 : Mayo 09, 2011, 20:53:01 »

Como buen forista, entiendo tu posición, pero como muy bien has dicho entiende la mia. No pasa nada, lo único que cuando veo un comentario en valenciano me cuesta leerlo. Todo el mundo tiene derecho a escrbir como quiera siempre que se mantenga el respeto y la educación a los demás. El cuál Tony SIEMPRE has tenido. Corromas un tupido velo  y nada más!!! gracias por entenderme.
JaviPalTor
Don't Tell Me What I Can't Do!
C.D. ES POSIBLE
Vivo en los foros
*

El mundo es un gran lugar para correr...

« Respuesta #36 : Mayo 10, 2011, 00:04:01 »

Je, je... Pues no me quedan km para cogerte   Tongue
Por cierto, puede ser que tu primer sub1:45 lo lograras en Albacete?

Así fue! Hace un añito, que no creas que fue mucho antes... Eso sí, después de 18 intentos! Grin
Toni VLC
Vivo en los foros

« Respuesta #37 : Mayo 10, 2011, 08:40:07 »

Como buen forista, entiendo tu posición, pero como muy bien has dicho entiende la mia. No pasa nada, lo único que cuando veo un comentario en valenciano me cuesta leerlo. Todo el mundo tiene derecho a escrbir como quiera siempre que se mantenga el respeto y la educación a los demás. El cuál Tony SIEMPRE has tenido. Corromas un tupido velo  y nada más!!! gracias por entenderme.

Gracias. Grande en la carretera y grande fuera de ella.

Samarut, ya verás como confirmas el tiempo próximamente. Avant!

jayka
Forero Colaborador

« Respuesta #38 : Mayo 10, 2011, 15:04:40 »

Enhorabuena a todos, una media maraton impresionante. El año pasado me quede sin plaza y este año no he querido dejarla pasar y fui mas previsor . Realmente la mejor que he corrido, no es que lleve muchas pero por lo menos diez diferentes he hecho.
Páginas: 1 [2]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2006-2009, Simple Machines XHTML 1.0 válido! CSS válido!